להצעת מחיר וייעוץ מקצועי

צרו קשר
 

סטודיו פילאטיס ברמת גן של עפרה הובר פתוח בכל ימות השבוע (למעט שבת) אשמח לראותכם

בוקר

ו’
08:30-09:30
09:30-10:30
10:30-11:30

ה’
08:30-09:30
09:30-10:30


ד’
7:30-8:30
08:30-09:30
09:30-10:30
10:30-11:30

ג’



 

ב’
08:30-09:30
09:30-10:30
10:30-11:30

א’
7:30-8:30
08:30-09:30
09:30-10:30
10:30-11:30


אחה”צ ערב
 

ה’
18:00-19:00
19:00-20:00
20:00-21:00

ד’

18:30-19:30
19:30-20:30
20:30-21:30

ג’
18:00-19:00
19:00-20:00
20:00-21:00
 

ב’
18:00-19:00
19:00-20:00
20:00-21:00

א’

18:30-19:30
19:30-20:30
20:30-21:30

slide-ofra-1 slide-ofra-2 slide-ofra-3

בעידן החיים התזיזתי של ימינו קיימים אינספור מצבים העשויים לגרום לכאבי גב

בעידן החיים התזיזתי של ימינו קיימים אינספור מצבים העשויים לגרום לכאבי גב, ביניהם יציבה לא נכונה, שינויים ניווניים בעמוד השידרה, הנעלה לא נכונה וחוסר פעילות גופנית. מעבר לסבל הנוראי הנלווה לכאבי גב מכל סוג שהם, הזנחת הטיפול בכאבי גב עשוי לגרום ברוב המקרים להקרנה לרגל - 'סכיאטיקה' או 'סיאטיקה' על פי המונח הרפואי מקצועי. אותה הקרנה מתמקדת לרוב לאורך צידי הירכיים או בצד האחורי של הירך ולרוב היא תוצאה של לחץ על עצב שדרתי המצוי בין שתי חוליות הגב התחתון. תרגילים לכאבי גב בעזרת פילאטיס מכשירים או בעזרת פעילות גופנית מבוקרת אחרת המיועדת לחיזוק וריפוי שרירי הגב מכוללים פלאים לכאבי גב מסוגים אלה ויכולים למנוע הסתבכויות בריאותיות לא נעימות כמו זו שציינו.

מה הפיתרון? תרגילים לכאבי גב
תרגילים לגב במהלך קורס פילאטיס ,עבור חיזוקו ושמירת גמישותו  של הגב ,הם ללא ספק גולת הכותרת של פילאטיס במהדורה הקלאסית ביותר שלו. תרגילים לגב על פי פילאטיס קלאסי דוגלים בראש ובראשונה בחיזוק מרכזי הגוף - הבטן
והגב התחתון - אשר כונו על ידי פילאטיס עצמו - "פווארהאוס". מתוך הנחת יסוד זו שאלו הם מרכזי גופו של האדם מציע פילאטיס תרגילים אשר משאירים אותו בריא ומחוסן לכל מי שיתמיד בפעילות
גופנית ושיעורי פיאלטיס.

אודות תרגילים לגב בשיטת פילאטיס
תרגילים לגב בעזרת פיאלטיס מתמקדים בשריר הרחב בטני. זה הוא השריר העמוק ביותר מבין שרירי הבטן בגוף האדם והוא מתפקד כמעין מחוך העוטף את מרכז הגוף מכל צידו. למרות שלא מדובר
בשריר "תנועתי" זה הוא שריר אשר פועל בכל תנועה של עמוד השדרה או הגפיים ותפקידו העיקרי הוא להגן, לתמוך ולייצב את עמוד השדרה בכל תנועה שלו תרגילים לגב אשר מתמקדים בו חשובים במיוחד. תפקיד חשוב נוסף שלו הוא תמיכה והגנה גם על איברי הגוף הפנימיים על ידי איסוף
קיר הבטן פנים.
בסטודיו פילאטיס של עפרה הובר אנו מציעים לכם כעת מגוון שיעורי פיאלטיס לכל אדם בכל רמת כושר שהיא תוך התמקדות על תרגילים לכאבי גב כמו גם תרגילים לגב חזק ושרירי יותר
סובלים גם אתם מכאבי גב? חשוב לכם לחזק את הגב התחתון? הצרפו גם אתם לשיעורים בהם מבוצעים התרגילים הללו כמו גם תרגילים לגב גמיש והבטיחו לעצמכם גב בריא וחזק

להצעת מחיר וייעוץ מקצועי