להצעת מחיר וייעוץ מקצועי

צרו קשר
 

סטודיו פילאטיס ברמת גן של עפרה הובר פתוח בכל ימות השבוע (למעט שבת) אשמח לראותכם

בוקר

ו’
08:30-09:30
09:30-10:30
10:30-11:30

ה’
08:30-09:30
09:30-10:30


ד’
7:30-8:30
08:30-09:30
09:30-10:30
10:30-11:30

ג’



 

ב’
08:30-09:30
09:30-10:30
10:30-11:30

א’
7:30-8:30
08:30-09:30
09:30-10:30
10:30-11:30


אחה”צ ערב
 

ה’
18:00-19:00
19:00-20:00
20:00-21:00

ד’

18:30-19:30
19:30-20:30
20:30-21:30

ג’
18:00-19:00
19:00-20:00
20:00-21:00
 

ב’
18:00-19:00
19:00-20:00
20:00-21:00

א’

18:30-19:30
19:30-20:30
20:30-21:30

slide-ofra-1 slide-ofra-2 slide-ofra-3

שכיחות כאבי גב הינה גבוהה במיוחד בקרב כלל האוכלוסייה של ישראל כמו גם שאר העולם.

על פי נתונים סטיסטיים עדכניים יותר מכשמונים אחוז מכלל האוכלוסיה יסבלו לפחות פעם אחת או יותר במהלך חייהם מנזקיהם של כאבי גב, כחמישים האחוז מההתקפים של כאבים בחלק התחתון של הגב חולפים תוך מספר חודשים ספורים, אך מחצית האחרת של הסובלים מנזקי כאב גב תחתון יאלצו לסחוב את מצבם הבריאותי הלקוי לעוד כחצי שנה לכל הפחות. כאבים אלו, הינם הגורם השלישי במעלה כיום להיעדרויות מעבודה זאת לאחר מחלת לב וצינון או שפעת. הסיבות השונות מורכבות ולא תמיד ידועות במדויק, זאת לאור המבנה המורכב של עמוד השדרה והרקמות שמסביב.

 

מה הפתרון?

מדריכים ומאמנים מקצועיים בשיטות טיפול שונות צריכים להכיר במורכבות של כאבים אלה ולהבין שהתרגול הגופנים הוא נדבך אחד מתוך מערך שלם של גורמים ושהוא רק נלווה לטיפול קליני מסורתי.

תרגילים לכאבי גב בעזרת פיאלטיס מציעים פתרון יעיל ונקודתי עבור כאבים בגב, אצלנו בסטודיו לפיאלטיס של עפרה הובר מוצעים לכם כעת מגוון שיעורי פילאטיס מכשירים לכל אחד בכל רמה בהתמקדות על תרגילים לגב עבורם.

התרגילים השונים המוצעים בסטודיו לפילאטיס עבור כאבים בגב תחתון מבוססים על הבנת האנטומיה, הביומכניקה והפתולוגיה והתחומים הנלווים לביולוגיה האנושית.



כאבים באזור הגב התחתון

תרגילי פילאטיס עבור כאבי גב מציעים שיטות תנועתיות וותיקות אשר עורכות שכלול יכולת ומודעות משופרת של רקמות הגוף, מערכת השריר- עצב והשלד, ועל כן יש בהן תועלת רבה לסוגים רבים של

ליקויים מלבד כאבים בגב התחתון.



תרגילי פילאטיס עבור כאבים בגב תחתון

תרגילי פילאטיס לטיפול ומניעת כאב בגב התחתון משלבים מספר גישות שהעיקרית היא השיטה התנועתית שדוגלת בתרגול הגוף במנחים ובמצבים שונים תוך שילוב תרגילי נשימה.

התרגול בשיטה זו משלב גמישות, תנועתיות,החזקה של הגוף, תרגול נשימה ושליטה במערכות שרירים פנימיים וחיצוניים.

 

סובלים מבעיה רפואית או כאבים בגב תחתון? הצטרפו גם אתם לסטודיו לפילאטיס של עפרה הובר והצטרפו לשיטת הטיפול הבריאה והאפקטיבית של תרגילי פילאטיס.

 

 

להצעת מחיר וייעוץ מקצועי